Ochrona równoległa, czyli trwająca w trakcie normalnej handlowej działalności sklepów, to jeden z najbardziej wymagających typów ochrony mienia.
Nasza firma opracowała odpowiednie procedury do każdego stanowiska pracy w obiektach handlowych:
– linia kas,
– pracownik ochrony na terenie hali sprzedaży (ochrona sklepowa),
– ochrona dyskretna – ochrona w cywilu – obserwacja klientów pod kątem kradzieży mienia,
– pracownik ochrony na terenie galerii handlowej,
– pracownik ochrony na stanowisku monitoringu,
– pracownik ochrony przy wejściu do sklepu (palisada),
– pracownik ochrony na stanowisku dostawy towaru.
Obiekty handlowe to jedne z najtrudniejszych i najbardziej wymagających dla pracowników ochrony. Agenci podczas służy stykają się z realnym zagrożeniem i muszą być stale w gotowości. Ochrona powinna być dyskretna, taktowny i spostrzegawcza. Wymagane jest odpowiednie podejście, zwłaszcza w stosunku do klientów zabierających ze sobą „gratisy”. Pracownicy ochrony nie powinni wywoływać zamieszania w trakcie prośby o przejście na rewizję osobistą.
Bardzo dużą część kradzieży stanowią kradzieże dokonywane przez personel sklepów. Również pod tym kątem prowadzimy działania prewencyjne i sprawdzające ewentualne kanały wycieków towarów z placówek handlowych.
Dzięki efektywności służ ochrony klienci notują wymierne, finansowe korzyści, czyli ograniczają straty spowodowane kradzieżami.
W tego rodzaju miejscach bardzo często zdarzają się włamania, kradzieże, napady czy dewastacje mienia. Dlatego ochrona równoległa, czyli trwająca w trakcie normalnej handlowej działalności sklepów, to jeden z najbardziej wymagających typów zabezpieczenia mienia. Firma Portos świadczy usługi mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa w obiektach prowadzących szeroko pojętą sprzedaż, w tym działających w galeriach i centrach sprzedażowych. Proponujemy wsparcie naszego zespołu oraz monitoring.
Oferowana przez nas ochrona sklepowa na terenie obiektów handlowych polega na zabezpieczaniu przebywających tam osób i mienia, aby maksymalnie ograniczyć skutki powyższych zdarzeń.
Plan ochrony sklepowej
Delegujemy pracowników, którzy są odpowiednio szkoleni z wykrywania potencjalnych zagrożeń i sposobów przeciwdziałania im. Ochrona centrum handlowego prowadzona jest zawsze według wcześniej sporządzonego planu, który opisuje wszystkie możliwe niebezpieczeństwa, jakie mogą się pojawić na terenie galerii. Obejmuje on również sytuacje, w jakich dopuszcza się zastosowanie wszelkich możliwych środków bezpieczeństwa. Zawiera też informacje na temat systemu zabezpieczeń, a jednym z nich jest chociażby monitoring sklepów, którym również się zajmujemy.
Na czym polega ochrona centrum handlowego?
Zgodnie z powyższym nasza firma opracowała odpowiednie procedury. Dotyczą one każdego stanowiska pracy podlegającego pmocy świadczonej przez firmę Portos w obiektach handlowych. Usługi, jakie zapewniamy, to:
- nadzór linii kas,
- ochrona dyskretna – w cywilu – obserwacja klientów pod kątem kradzieży mienia,
- pracownik ochrony na terenie galerii handlowej,
- pracownik na stanowisku monitoringu,
- pracownik przy wejściu do sklepu (palisada),
- pracownik na stanowisku dostawy towaru.
Obiekty sklepowe działające w centrum sprzedażowym lub galerii to jedne z najtrudniejszych i najbardziej wymagających dla pracowników ochrony. Agenci podczas służby stykają się z realnym zagrożeniem i muszą być stale w gotowości. Ich praca powinna być dyskretna, taktowna i spostrzegawcza. Wymagane jest odpowiednie podejście, zwłaszcza w stosunku do klientów zabierających ze sobą „gratisy”. Pracownicy czuwający nad bezpieczeństwem osób przebywających na terenie sklepów nie powinni wywoływać zamieszania w trakcie prośby o przejście na rewizję osobistą.
Monitoring sklepów
Odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa, optymalizacji operacji i poprawie efektywności handlu detalicznego. Monitoring sklepów jest zaawansowaną metodą, pozwalającą rejestrować i analizować wydarzenia zachodzące w galeriach czy pojedynczych sklepach. W ramach naszych usług nadzorujemy system kamer, które są rozmieszczone strategicznie w różnych obszarach lokali i zapisują obraz oraz czasami także dźwięk.
Ochrona sklepów – działania prewencyjne
Bardzo dużą część kradzieży stanowią te dokonywane przez personel zabezpieczanych placówek. Oferowana przez nas ochrona sklepów oraz ich monitoring obejmuje również działania prewencyjne i sprawdzające ewentualne kanały wycieków towarów z centrów handlowych.
Dzięki efektywności służb klienci notują wymierne, finansowe korzyści, czyli ograniczają straty spowodowane kradzieżami.